Header

Adverteren via digital signage displays bij Jaarbeurs

Breng jouw merk of product(en) onder de aandacht met de digital signage mogelijkheden bij Jaarbeurs.

Bereik jouw doelgroep voor 100%. Met duizenden bezoekers per dag vergroot je jouw naamsbekendheid ook bij nieuwe doelgroepen.

Effectief bereik

Bereik in één keer jouw gewenste doelgroep.

Kwalitatief bereik

Bereik gegarandeerd hoogwaardig kwalitatief bereik.

Hoge contactfrequentie

Bereik jouw doelgroep met de kracht van herhaling.

Professionele uitstraling

Maak jouw merk en/of producten professioneel zichtbaar.

Unieke content

Maak jouw merk en/of producten op een unieke wijze zichtbaar met foto’s of video’s.

Adverteren via narrowcasting of digital signage

Met narrowcasting of digital signage bedoelen we ook wel indoor reclame maken via onze grote LED-schermen. Via deze narrowcasting beeldschermen kun je jouw advertenties helemaal personaliseren. Door unieke content te delen op deze hoogwaardige schermen is groot bereik gegarandeerd.

Wat is narrowcasting of digital signage?

Het uitzenden van informatie op moderne beeldschermen is de betekenis van narrowcasting of digital signage. Het is breed inzetbaar en voor veel bedrijven een goede manier om met interne of externe doelgroepen te communiceren. Met de interactieve narrowcasting van Jaarbeurs communiceer je professioneel via onze verschillende TV-schermen in onze gebouwen.

Header Digital advertising

Showcase KLM bij de Vakantiebeurs

KLM heeft met een inspirerende video, de wereld deal weken onder de aandacht gebracht bij de bezoekers van de Vakantiebeurs. Met de inzet van digital signage heeft KLM daarmee een gegarandeerd bereik behaald onder de gewenste doelgroep met hoge interesse op vakanties. Daarnaast heeft KLM tijdens de beurs een sterke zichtbare positie geclaimd door op te vallen met grote impactvolle videocreaties. 

 

Bereik jouw doelgroep met narrowcasting in Utrecht

Jaarbeurs is naast een grote evenementenlocatie ook een centrale plek in Utrecht waar veel mensen langs lopen, samenkomen en afspreken. Door de grote evenementen en beurzen voor verschillende branches komen er dagelijks duizenden mensen in en langs Jaarbeurs. Jaarlijks verwelkomen we zo'n 2,3 miljoen bezoekers. Een prachtige plek om te adverteren.

Doordat Jaarbeurs centraal ligt en iedere dag veel verschillende doelgroepen verwelkomt is het de ideale plek om te adverteren op grote schermen. Op deze manier kun je een enorm groot publiek aanspreken dat vaak ook jouw doelgroep omvat. Daarnaast is het een opening om een breder publiek aan te spreken.

Adverteren bij Jaarbeurs

Onze digital signage mogelijkheden bij Jaarbeurs

De mogelijkheden om te adverteren via onze TV schermen zijn eindeloos. Je kunt diverse vormen van content via onze displays uitzenden. Via de Royal Gold, Silver of Bronze schermen kunnen we jouw advertenties perfect afstemmen op jouw gewenste doelgroep. Profiteer hiermee van:

  • Hoge contactfrequentie
  • Effectief en kwalitatief bereik
  • Professionele uitstraling
  • Eenvoudig in te regelen
     

Adverteren op grote LED-schermen

Bij Jaarbeurs beschikken we over meerdere grote LED-schermen waar we jouw advertenties op kunnen laten draaien. Dit noemen we narrowcasting reclame. Kies je voor video, bewegend beeld of mooie foto’s? Het promoten van jouw producten of diensten bereikt gegarandeerd een grote doelgroep. We hebben schermen in onze verschillende hallen én in het Beatrixgebouw.

Narrowcasting prijzen bij Jaarbeurs

De prijzen voor onze narrowcasting en digital signage advertenties verschillen per aanvraag. Het ligt er maar net aan welke tijdsduur, welke schermen en welke locaties je wenst te gebruiken. Daarom stellen onze accountmanagers graag een passende offerte voor jou op.
 

Mick den Dijker

Wil jij adverteren op grote displays in hartje Utrecht?

Mick den Dijker - Business Development Manager Media

Wil jij graag adverteren in en rondom Jaarbeurs? Dat snappen we, je bereikt via onze locaties duizenden potentiële klanten per dag. We denken graag met je mee over de digital signage mogelijkheden voor jouw merk of product. Neem contact op met Mick om alle digital signage mogelijkheden te bespreken.

Locaties en aanleverspecificaties in onze hallen

Ingang Oost, entree vanaf de boulevard en het NS station  |  XL Video Wall dubbelzijdig.

Dit videoscherm trekt de aandacht van alle bezoekers die via de oost-ingang het gebouw betreden en biedt de mogelijkheid om bij vertrek een onuitwisbare indruk achter te laten.

Specificaties Plattegrond Contact

Beatrixgebouw: onze narrowcasting locaties en aanleverspecificaties

Boven de receptie van het Beatrixgebouw |  Mega Video Wall enkelzijdig.

De receptie van het Beatrixgebouw verwelkomt bezoekers van congressen en evenementen. Een geweldig videoscherm met event-informatie waarop uw advertentie niet gemist kan worden.

Specificaties Plattegrond Contact