Eventsummit beurslocatie evenement locatie Jaarbeurs U trecht

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Niets missen van al het moois dat de wereld van Jaarbeurs te bieden heeft? Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Wil je niets missen van alles wat de wereld van Jaarbeurs te bieden heeft? Wil je maandelijks onze beste tips, inspiratie-voorbeelden voor eventmanagers en het laatste Jaarbeursnieuws direct in je mailbox ontvangen? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief.

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Door te klikken op Submit geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van de Jaarbeurs nieuwsbrief. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de afmeldfunctie in de nieuwsbrief.

Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw persoonsgegevens? Klik dan hier voor ons privacy statement.
 

Blogs

moments 3 jaarbeurs duurzaamheid
Blog

Aan de slag met klantfeedback: nieuwe horecapunten met nog meer focus op vers en duurzaam

Bij Jaarbeurs zijn we continu aan het verbeteren om samen nog succesvollere evenementen te organiseren. We vragen daarbij input van onze klanten en bezoekers. Zo hoorden we onder andere dat men de verhouding van prijs en kwaliteit van de horeca niet in balans vond. Bas Rietvelt, Head of Hospitality, ging aan de slag met de klantfeedback en voerde de afgelopen maanden veel ontwikkelingen door. Hij vertelt onder andere over het vernieuwde horecapunt dat openging tijdens de 50PlusBeurs. Daarnaast praat hij ons bij over de keuzes die hij maakt om de horeca naar een hoger niveau te tillen.
Lees meer
20230907-Jaarbeurs-Campagne-shoot-websize22.jpg
Blog

Jaarbeurs door de ogen van: Noa Vermaak

Koninklijke Jaarbeurs: de vriendelijke, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Jaarbeurs speelt en hoe we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Noa Vermaak werkte eerst als exhibitor service medewerker en maakte onlangs de overstap naar sales support medewerker voor KreaDoe en Vakantiebeurs. Daarnaast zet ze zich actief in voor WEY; de personeelsvereniging van Jaarbeurs.
Lees meer
20230415-Marleen-marketing jaarbeurs evenementen kreadoe -MichielTon-websize1.jpg
Blog

Jaarbeurs door de ogen van: Brand Marketing Manager Marleen van Soest

Koninklijke Jaarbeurs: de vriendelijke, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Jaarbeurs speelt en hoe we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Marleen van Soest is Brand Marketing Manager en vertelt hoe zij zorgt dat Vakantiebeurs en KreaDoe echt een uitje wordt voor bezoekers.
Lees meer
kerstfeest locatie - decoratie in betoverend thema
Blog

7 tips om een betoverend kerstfeest te organiseren

Het is nooit te vroeg om te beginnen met het plannen van een betoverend kerst- of eindejaarsevenement! Ben jij degene die verantwoordelijk is voor het organiseren van dit feestelijke samenzijn voor je collega's of relaties? Lees verder voor 7 inspirerende ideeën en praktische tips om jouw evenement te transformeren tot een magische herinnering, met inzichten van account- en eventmanager Anke Verstraten.
Lees meer
Werken bij Jaarbeurs als Souschef Michel Sturkenboom
Blog

Jaarbeurs door de ogen van souschef Michel Sturkenboom

Koninklijke Jaarbeurs: de vriendelijke, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Jaarbeurs speelt en hoe we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Michel Sturkenboom vertelt over zijn werkzaamheden als souschef van Jaarbeurs.  
Lees meer
Demand Lead Generation
Blog

Demand Generation: waardevolle leads die voor beide partijen van belang zijn

Al meer dan 100 jaar verbindt Koninklijke Jaarbeurs mensen met elkaar. Onze locatie is bekend geworden door de kracht van fysieke ontmoeting; door beurzen, evenementen en congressen bijvoorbeeld. En nu, anno 2023, kan verbinding leggen, kennis delen en netwerken ook op andere manieren dan enkel fysieke aanwezigheid. Via kennisplatformen als Computable, Dutch Health Hub en Bouw & Installatie Hub. En via Demand Generation; een nieuwe dienst waarmee we partners helpen om kwantitatieve en kwalitatieve leads te ontvangen. Robert Riphagen vertelt er meer over.
Lees meer