Jaarbeurs toont haar nieuwe gezicht

Image

Jaarbeurs toont haar nieuwe gezicht
Nieuw logo, nieuwe slogan en vooral: een nieuw merkverhaal

Utrecht, 11 juli 2019

Jaarbeurs presenteert haar nieuwe merkverhaal en identiteit die het belang van oprechte aandacht verder onderstrepen in de rol die zij speelt bij het verbinden van mensen, merken en markten. De impact van ontmoetingen is dat ze aandacht pakken, vasthouden en business versnellen. Dit brengt Jaarbeurs tot uiting in een pay-off die de ambitie duidelijk toont: Attract – Engage - Accelerate.

Vol vertrouwen
De nieuwe corporate branding schetst het vertrouwen waarmee Jaarbeurs naar de toekomst kijkt van zowel live ontmoeten als van haar eigen rol als facilitator en organisator van beurzen, evenementen, congressen en vergaderingen. Jaarbeurs gelooft in de kracht van verbinding en zal met de inzet van data en digitale transformatie vernieuwingen aanbrengen die nog meer waarde uit ontmoetingen zullen halen. De nieuwe huisstijl geeft Jaarbeurs de mogelijkheid meer herkenbaarheid te geven aan alles wat er het hele jaar door bij Jaarbeurs gebeurt en de krachtige verbinding tussen haar verschillende activiteiten ook voor de buitenwereld te benadrukken.  

Onlosmakelijk Utrechts
Verschillende elementen uit de nieuwe huisstijl zijn meer dan een knipoog naar Utrecht en duiden de goede relatie met de gemeente en de regio. De link met Utrecht werd extra benadrukt door Albert Arp, CEO Jaarbeurs, die samen met Jan van Zanen, burgemeester van Utrecht, het logo tijdens de medewerkersbijeenkomst van afgelopen week bij Jaarbeurs heeft onthuld: “met het Jaarbeurs-merk bouwen wij graag samen met de gemeente aan een nog sterkere positie van Utrecht”. Het kan bijna geen toeval zijn dat juist ook nu Jaarbeurs zich samen met Utrecht hard maakt om het Eurovisie Songfestival 2020 naar de stad te halen. 

Over Jaarbeurs
Jaarbeurs organiseert en faciliteert het hele jaar door aantrekkelijke live events en online platformen waarmee zij waardevolle belevingen creëert en aanjager is van business opportunities. 

-------------------------------------------------------------------------
NOOT VOOR DE REDACTIE
Voor meer informatie en beeldmateriaal: Maricken Hengeveld / Manager Corporate Communicatie & PR
maricken.hengeveld@jaarbeurs.nl / 06 248 122 56

Meer informatie
Image

KPN kiest voor duurzaam partnership met Dutch Health Hub van de Jaarbeurs

Utrecht, 14 september 2021. KPN Health, digitale partner van de zorgsector, kiest voor een duurzaam marketingpartnership met de Dutch Health Hub, het recent opgerichte kennis- en innovatieplatform dat een motor wil zijn voor toekomstbestendige zorg. KPN en de Dutch Health Hub zetten zich beide in voor een innovatieve digitaliseringsslag in de zorg en dat is terug te zien in deze overeenkomst. De komende maanden starten KPN Health en de Dutch Health Hub gezamenlijke campagnes. Beide bedrijven zijn al enige tijd bezig om de digitalisering in de zorg te versnellen. KPN doet dat bijvoorbeeld in de vorm van KPN Health Exchange – het uitwisselen van vertrouwelijke informatie in systemen op een goed beveiligde manier. De Dutch Health Hub doet dat door partijen in de zorg live en online bij elkaar te brengen voor inspiratie, kennisuitwisseling en strategievorming. De samenwerking begint met een webinar van KPN Health over Health Exchange. Vanwege de huidige coronarichtlijnen, vindt de sessie online plaats in de Jaarbeurs Studio. Tijdens dit webinar komen ervaringsdeskundigen en experts uit de zorg aan het woord. De campagne van de samenwerking wordt voortgezet in het najaar en wordt inhoudelijk nog vorm gegeven. Vinood Mangroelal (EVP KPN Health): ‘Vanuit onze missie om de zorg samen toegankelijk te houden, digitaal en persoonlijk, is een partnership met de Dutch Health Hub erg logisch. Wij zien veel potentie in dit nieuwe initiatief en kijken er naar uit om samen met Ruud en zijn team nuttige content en initiatieven op te zetten waarmee wij samen met verschil kunnen maken’ Director Dutch Health Hub Ruud Koolen is erg blij met dit nieuwe partnership: “KPN Health en de Dutch Health Hub vinden elkaar in de ambitie om de zorg duurzaam en toekomstbestendig te maken. Digitalisering is daarbij cruciaal. Wij gaan elkaar de komende tijd versterken in het leveren van ijzersterke kennis en informatie, waarmee we beslissers in de zorg echt verder kunnen helpen in hun strategievorming op dit gebied. Juist nu is een versnelling in digitalisering cruciaal om de zorg goed overeind te kunnen houden.” Vandaag, 14 september, hebben Vinood Mangroelal en Ruud Koolen de overeenkomst ondertekend in de Jaarbeurs Studio. Over KPN Health Dagelijks ondersteunen wij zorgorganisaties op weg naar een digitale toekomst. Een toekomst waarin we samen de zorg toegankelijk houden, digitaal en persoonlijk. Met technologie die ondersteunt, makkelijk in gebruik is en aansluit op de behoefte van mensen. Wij snappen dat digitalisering ook vragen oproept. Hoe werkt u samen met andere zorgverleners, wat is de nieuwe rol van de patiënt? Hoe gaat u om met veiligheid, betrouwbaarheid, digitale identiteit? Gebruik daarom onze expertise over veilige informatie-uitwisseling in de zorg. KPN Health is uw partner op het gebied van Netwerk, ICT en Security in de zorg. Meer informatie: https://www.kpn.com/zakelijk/branches/zorg.htm Over Dutch Health Hub De Dutch Health Hub is een initiatief van de Jaarbeurs. We willen partijen samenbrengen en in beweging zetten. We creëren nieuwe coalities die samenwerken en innoveren. Met als doel betaalbare, betere en duurzamere zorg met meer aandacht voor gezondheid en preventie. Meer informatie: https://www.dutchhealthhub.nl/

Image

Grootste evenement voor digitalisering van de zorg live in Utrecht

Zorg & ICT van 2 tot en met 4 november in de Jaarbeurs Utrecht, 13 september 2021 – Zorg & ICT, het grootste live evenement over digitalisering van de zorg, vindt van dinsdag 2 tot en met donderdag 4 november plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Zeker nu is de behoefte groot om de zorg persoonlijker, goedkoper, slimmer, duurzamer en sneller te maken. Onder het thema Keep up the Change besteedt Zorg & ICT ruim aandacht aan deze uitdagingen. De registratie is inmiddels geopend en de toegang is gratis. Aanmelden kan via de website https://www.zorg-en-ict.nl/. Audrey Wilschut van Zorg & ICT: “We kijken er erg naar uit om iedereen weer live te ontmoeten. Drie dagen lang is Zorg & ICT hét podium voor leveranciers die met hun relevante en slimme ICT-oplossingen en technologieën willen bijdragen aan een duurzame en toekomstbestendige zorg. Professionals in de zorgsector bezoeken de beurs voor de nieuwste kennis en inzichten, inspiratie, het spotten van de laatste innovaties en om ervaringen te delen en te netwerken met vakgenoten. We hebben een mooi scala aan exposanten en een uitgebreid en boeiend sprekersprogramma. We hebben er zin in.” Onderwerpen rondom digitale zorg die tijdens Zorg & ICT aan bod komen zijn onder andere de juiste zorg op de juiste plek, gegevensuitwisseling, datagedreven zorg, de opschaling en implementatie van innovatie, en zorgplatformen en regiosamenwerking. De Jaarbeurs heeft uitgebreide maatregelen genomen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, zodat live bijeenkomsten volgens de hoogste veiligheidsnormen kunnen plaatsvinden. Daarvoor ontving de Jaarbeurs als eerste evenementenlocatie in Nederland het speciale Kiwa-keurmerk. Meer informatie is te vinden op www.zorg-en-ict.nl. Bezoekers kunnen zich daar ook registreren.