Luistertip BNR Zakendoen: Hoe komen fysiek en online samen bij Jaarbeurs?

Vandaag was Chief Marketing & Digital Officer Aletta Kok live bij BNR Zakendoen. In het BNR-programma De Veranderaars voert presentator Thomas van Zijl gesprekken over nieuw, digitaal leiderschap. Hoe zetten leiders van nu de digitale toekomst naar hun hand? Met vandaag aandacht voor Jaarbeurs. 

Welke rol is er weggelegd voor digitalisering bij de evenementenlocatie?

Aletta Kok, geeft haar visie op leiderschap binnen Jaarbeurs in het digitale tijdperk. “Afgelopen jaren hebben we de stap gezet om de digitale journey van onze bezoekers te combineren met het fysieke samenkomen. Zo hebben we de Jaarbeurs Live app ontwikkeld die fungeert als een indoor Google Maps, waarmee we onlangs de internationale innovatie award hebben gewonnen!” De Jaarbeurs Live app is onderdeel van een groot digitaal transformatieprogramma met als doel bezoekers en exposanten nu en in de toekomst de allerbeste ‘customer experience’ te geven.