Misschien merk je het ook in je eigen organisatie of netwerk, maar er zijn veel uiteenlopende meningen over het organiseren van events. Zo denken sommigen dat het alleen maar een leuk feestje voor klanten is. En dat op jouw kosten. Maar is dat ook echt zo?
Het event als slim marketingmiddel: zo doe je dat!
Hoe weet je of een event de investering in tijd, geld en inspanning de moeite waard is?
In dit whitepaper delen onze ervaren eventmanagers hun visie, tips en handvatten. Over het event als slim marketingmiddel voor het halen van jouw specifieke SMART-doelen, hoe je in 5 stappen de ROI ervan berekent en wat te doen om het maximale uit jouw eerste of volgende evenement te halen.
Steeds meer organisaties zetten het event in als belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Ze hebben de kracht ontdekt van live ontmoetingen met bestaande of potentiële klanten, en profiteren volop van de resultaten. Wil je ook meer naamsbekendheid, thought leadership, leads, conversie en/of sales? En ben je benieuwd voor welke van jouw marketingdoelstellingen een event de juiste keuze is?