Al meer dan 100 jaar verbindt Koninklijke Jaarbeurs mensen met elkaar. Onze locatie is bekend geworden door de kracht van fysieke ontmoeting; door beurzen, evenementen en congressen bijvoorbeeld. En nu, anno 2023, kan verbinding leggen, kennis delen en netwerken ook op andere manieren dan enkel fysieke aanwezigheid. Via kennisplatformen als Computable, Dutch Health Hub en Bouw & Installatie Hub. En via Demand Generation; een nieuwe dienst waarmee we partners helpen om kwantitatieve en kwalitatieve leads te ontvangen. Robert Riphagen vertelt er meer over.
Demand Generation is een marketingstrategie waarmee bedrijven vraag naar hun product of dienst creëren. Het heeft als doel om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken, een relatie op te bouwen en uiteindelijk een verkoop te genereren. Om deze mensen te bereiken, is content nodig. Content in de vorm van waardevolle, kwalitatieve informatie die echt waarde biedt voor de ontvanger.
Nieuwe dienst bij Jaarbeurs
De afgelopen maanden is Robert bezig geweest met het uitrollen van Demand Generation bij Jaarbeurs. Hij en zijn team gaan de kennis en expertise van klanten introduceren in het uitgebreide netwerk van beslissers en medebeslissers dat Jaarbeurs door de jaren heen heeft opgebouwd. Dat gaan ze doen via online kanalen, e-mail en telefonisch met 1-op-1-contact.