Nederlands grootste Marketing & Insights Event

Op 1 en 2 februari vindt de 15e editie van het Marketing & Insights Event (MIE) plaats. Met meer dan 90 praktijkcases op het gebied van marketing, insights en analytics, masterclasses en inspiratiesessies wordt het MIE 2017 een ware Parade van kennis!
Kies uit het ruime aanbod van lezingen en workshops van o.a. Ahold Delhaize, FEBO, Kia, KNVB, PepsiCo, Picnic, Rijksmuseum, RTL Nederland, Tony Chocolonely en Unicef.
Start en eindig de dag op het hoofdpodium met Zakenvrouw van het jaar 2016 Vivienne van Eijkelenborg en Vincent van den Boogert, Chief Customer Officer ING Nederland.
En last but not least: een spectaculair optreden van Parade-oprichter Terts Brinkhoff & theater icoon Loes Luca!
Bezoek ook het geheel nieuwe MIE Paradeplein en ontmoet maar liefst 2800 marketeers, insights professionals en (web)analisten.

LET OP: GEWIJZIGDE BEREIKBAARHEID PER AUTO
Tijdens Nederlands grootste Marketing & Insights Event werkt Gemeente Utrecht aan de weg. Lees hier wat dit voor u betekent als u met de auto naar Jaarbeurs komt.
Bereikbaarheid per auto
 
Event delen: